қазақша     русский                                                                 

Әлеуметтік педагог

Әлеуметтік педагогтың жұмысында басты тапсырмалар балаларды әлеуметтік қорғау құқығы, баланың дамуы үшін қолайлы жағдай жасау, отбасылар мен мектеп арасында серіктестік қарым қатынас орнату.
Әлеуметтік педагог қызметінің мақсаты – баланың қоғамдағы әлеуметтік бейімделуі.
Әлеуметтік педагогтың мектептегі жұмысы өзара:
— «қауіп – қатер тобы» балаларымен;
— ата – аналармен;
— құқық қорғау орындарымен;
— оқушылардың әлеуметтік – қорғаусыз отбасыларымен;
— педагогикалық ұжыммен.

Жасөспірімдер мен ата –аналар арасындағы дауды шешу жолдары.

Көбінесе ата – аналар жасөспірімдердің тілектерін орындамайды, және ол осы жағдайды босатуына тура келеді, көнуге, үлкендерге ренішін жасырып, кейде ата – аналар жасөспірімдердің айтқандарын істейді, іштерінен реніш сезімдерін сезсе де, әлсіздік пен өкпе қалады. Бұл екі тәсіл де дұрыс емес, себебі екеуінің біреуі бәрібір жеңіліс табады. Бірақ, екі жаққа да жеңіліссіз бір тәсіл бар, ол шешімнің жолдарын іздеу, екі жақтың да қажеттілігін қанағаттандыратын – ата – ананың және баланың. Шешім жолын іздеу жолы ерекше тәсіл көмегімен шешіледі – «алты қадам».
Бірінші тәсіл
Мәселені анықтау. Баланың немесе үлкеннің оғаш қылығының себебін білу керек. Осы мақсатпен бәрінен тиімдісі оны мұқият тыңдау, содан кейін барып өзінің күйзелісіңді және қажеттіліктеріңді ескерту керексің.
Екінші қадам
Шешімнің мүмкін түрлерін іздеу. Оны бірге іздеу керек. Бірінші басыңа келген ойларды іріктеп алу, тіпті бірінші қараған кезде керексіз болса да. Бұл өз түрінде «ми шабуылы» болса да, оның біреуі де сыналмайды.
Үшінші қадам
Ұсынылған шешім жолдарының түрлерін талқылау және бағалау. Бұл жерде шығарылым біреу: екі жақтың да қажеттіліктері қанағаттандырылуы керек – баланың және үлкеннің де.
Төртінші қадам
Өте дұрыс шешімді таңдау. Соның өзінде бір – біріңе сұрақ қою керексің: «егер біз осы идеяны қолдансақ не болады? Бұл шешім түрінің қайсысы қате?».
Бесінші қадам
Осы шешімді қалай орындау керек: немене істеу керек.
Алтыншы қадам
Мәселені шешу іс – әрекеттерінің қаншалықты дұрыс екендігіне баға беру. Сонымен қатар, бір –бірінен сұрау өте дұрыс: «Мәселе жоғалды ма? Сіз ырзасыз ба біздің істегенімізге?».