қазақша     русский                                                                 

Жоғары буын тәрбиешілерінің ӘБ

«Воспитание в школе должно быть организовано так,
чтобы в нем ясно прсвечивала будущая цель –
развитие личности, способной к самоопределению»
Л.Н.Толстой

Әдістемелік бірлестік тақырыбы: «Есту қабілеті бұзылған оқушылар тәртібінің мәдениетінің негізін қалыптастыру».
Біздің әдістемелік бірлестік жұмысының кезеңдері:

  •  Алдыңғы педагогикалық тәжірибелерді зерттеу.
  •  Өз – өзіне диагноз қою.
  •  Өз өзін билеу.
  •  Өз өзінің шығармашылығы.
  •  Портфолио құру.
  •  Коммуникативтік.
  •  Біліктілігін арттыру курсы.
  •  Дербестік.
  •  Шеберлік сағаты.
  •  Тәжірибені жалпылау.
  •  Нәтиже.

Білім және ептіліктің салынған бөлшектері әрбір баланың, тұлғаның бойында тудыру және ойлап табуға келіп түседі және көрінеді.
Қалыптасу және жеке басының даму кезінде өте маңызды рөлді тәрбиеші атқарады, мақсатты жұмыс істейтін. Тек қана мінелген жұмыс жүйесі ғана емес, сонымен қатар тәрбиеші тәжірибе жасауға, байқауға, күтпегендікті түсіне білу, балалардың міндетті түрде ұсынылатыны және соған дайын болу керек. Тәрбиеші балаларға өз тұлғалықтарын түсінуге, өзін тануға мұқтаждықты оятуға, өмірді, әлемді, онда адамгершілік ар намыс сезімі – өз алдында, қоғам алдында өз істеген қадамдарына жауап беруге көмектесу керек.
Тәрбиеші рөлі – жақсы өнеге болуға, тартуға, адамгершілік құндылықтарды түсіндіруге, білім беруге, жақсы жетекші болуға, менеджер болуға, жақсы жігерлендіргіш және осы барлық рөлдерді ойнауға. Әрбір педагог – тәрбиеші көздерінде от ұшқынмен жұмыс істеу керек және оны әрбір балада ашу керек.